Data publikacji: 07.02.2008, 20:00
Telekamery
Telekamery
Szczerze mówiąc nie spodziewałem się, aby Twierdza, 13-odcinkowy serial, którego emisja została zakończona ponad dwa miesiące temu mógł konkurować np. z serialem Kryminalni, który wciąż jest na antenie, po stu odcinkach. Tak jak nie spodziewałem się, aby Telewizja Polska mogła w tej dziedzinie konkurować z TVN, która to stacja dba o swoje interesy. No i stało się: TvP znowu urządziła festiwal TVN, choć to TVP jest gigantem na telewizyjnym rynku. A dyrektor II programu, organizator festiwalu, zwraca uwagę, i słusznie, że TVN wykorzystywał Onet, aby kreować wyniki. Tyle, że zgodnie z regulaminem tej imprezy. Może jakieś nauki stąd wypłyną?
Autor: Krzysztof z Krakowa [IP: 89.79.120.116]
Dodany: 11.05.2008, 21:01
Chciałem odpowiedzieć Panu "Cichemu", że jak wszystko już jest rozstszygnięte, to polecam Mu wspomnienia niejakiego Einsteina ,tu w wolnym cytacie : " Im dłużej pasjonuję się nauką tym bardziej utwierdzam się, że Bóg musi istnieć".
Jak mówił mój kolega: " raz byłem pewien, to do teraz płacę alimenty".
Jak mówił mój kolega: " raz byłem pewien, to do teraz płacę alimenty".
Autor: Krzysztof z Krakowa [IP: 89.79.120.116]
Dodany: 11.05.2008, 20:48
Chciałem na razie tylko stwierdzić jedono.
Dawno Pana nie widziałem, nie słuchałem,a co dla mnie osobiście ważne nie czytałem. Stwierdzam jednak,że jest Pan coraz lepszy.Jak mówią najlepsze jest stare wino i skrzypce, ale również wapno gaszone.Przy czym stwierdzam, że to ostatnie niema nic wspólnego z tym przysłowiem co Pan robi. Jestem podbudowany, że oprócz wiedzy dysponuje Pan talentem organizacyjnym i przebiciem w tych sferach, które umożliwiają pokazanie naszej, a także nie naszej histori przeciętnemu zjadaczawi chleba.
To zaś, że ktoś coś powie.... , to Szanowny Panie takie nasze życie " inteligentów", żeby nie powiedzieć "wykształciuchów" i tak to już jest.
Krzysztof M. rocznik 1955.
Dawno Pana nie widziałem, nie słuchałem,a co dla mnie osobiście ważne nie czytałem. Stwierdzam jednak,że jest Pan coraz lepszy.Jak mówią najlepsze jest stare wino i skrzypce, ale również wapno gaszone.Przy czym stwierdzam, że to ostatnie niema nic wspólnego z tym przysłowiem co Pan robi. Jestem podbudowany, że oprócz wiedzy dysponuje Pan talentem organizacyjnym i przebiciem w tych sferach, które umożliwiają pokazanie naszej, a także nie naszej histori przeciętnemu zjadaczawi chleba.
To zaś, że ktoś coś powie.... , to Szanowny Panie takie nasze życie " inteligentów", żeby nie powiedzieć "wykształciuchów" i tak to już jest.
Krzysztof M. rocznik 1955.
Autor: Bartek [IP: 80.51.178.200]
Dodany: 04.04.2008, 14:58
Witam Panie Bogusławie. Jest Pan świetnym pisarzem, twórcą wspaniałych programów o tematyce historycznej. Oglądałem Pana programy w telewizji publicznej i były naprawde świetne. Brakuje mi tych programów. Szkoda, że teraz w telewizji publicznej zapanowała moda na programy typu reality show. No cóż te programy odzwierciedlają obecny poziom intelektualny naszego społeczeństwa, który niestety jest na niskim poziomie. Niech Pan sie nie poddaje i walczy o powrót do telewizji publicznej.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Autor: # [IP: 83.7.135.148]
Dodany: 01.04.2008, 20:55
Czy to widzieliście - a jednak!!
http://info.sklep.tvp.pl/product_info.php?products_id=844
http://info.sklep.tvp.pl/product_info.php?products_id=844
Autor: Robert [IP: 90.129.64.32]
Dodany: 29.03.2008, 10:46
Witam Pana! Po raz pierwszy odwiedzam Pańską stronę, ale już od kilku lat uważnie słucham "Sensacji...". Są świetne! Szkoda tylko, ze na lekcjach historii nauczyciele nie chcą słuchać np. o rakietach balistycznych. Jednak ja interesuje sie lotnictwem oraz militariami i uważam, że są bardzo interesujące. Tak trzymać Panie Bogusławie! POZDRAWIAM
Autor: :/ [IP: 79.186.146.105]
Dodany: 27.03.2008, 21:11
Kiedy było źle dawaliśmy wsparcie, teraz kiedy serial wędruje po Europie staliśmy się zbędni i słusznie. Po co dyskutować z kimś skoro i tak jest to bez znaczenia. Życzenia świąteczne? A były jakies święta? W tym kraju ich nie brakuje, ciekawe kiedy będzie święto Rydzyka?
Autor: Konrad [IP: 78.8.20.185]
Dodany: 26.03.2008, 18:51
W każdym miesiącu do tej pory był wpis. Czyżby w Marcu nie było?
Autor: Sajmon [IP: 77.113.39.192]
Dodany: 26.03.2008, 15:36
Panie Bogusławie,pana serial "Twierdza Szyfrów" to wielki sukces i w końcu jakaś pozytywna odmiana w programie TP, która ostatnimi czasy katuje nas całą gamą programów o jakże niskim poziomie intelektualnym.Mam nadzieję że na tym nie koniec i uda się Panu jeszcze nie raz zachwycić nas odrobina wspaniałej Historii w pana wykonaniu.
Autor: Radek [IP: 86.135.16.110]
Dodany: 22.03.2008, 14:35
Panie Boguslawie gdzie Pan jest???Taka fajna strona w ''necie''
Autor: Marcin K. [IP: 83.24.51.19]
Dodany: 22.03.2008, 10:03
Ten blog umarł. I to ostatecznie. Najlepszy dowód? Brak choćby banalnego wpisu z życzeniami wielkanocnymi od pana Bogusława.
Cóż...szkoda ;(
Cóż...szkoda ;(
Autor: RAdek [IP: 81.159.220.226]
Dodany: 18.03.2008, 18:59
A kiedy nowy wpis???
Autor: by [IP: 83.30.90.195]
Dodany: 13.03.2008, 23:51
Panie Bogusławie... ciesze się że zaistniał Pan znów w mediach poprzez TTS. Serial może nie byl na miare oczekiwań ale w sumie dawno nie bylo tak dobrego (wedłóg mnie) serialu wojennego, więc nawet nie ma z czym porównywać. Widze dziś że ma Pan szanse na zagraniczny rynek... jednak niepokoi mnie fakt iż internauci wypowiadają sie niegatywnie... tzn. że "serial był nudny" , "nie zrozumiałem o co w nim chodzi". Mam nadzieje ze następne Pana pozycje będą mogły odbierać nie tylko osoby zainteresowane historią. Pozdrawiam serdecznie.
PS. Ciekawy artykuł w Fokusie :)
PS2. Pewnie ma Pan dużo pracy ale mimo wszystko proszę o częstsze wypowiedzi na blogu :)
PS. Ciekawy artykuł w Fokusie :)
PS2. Pewnie ma Pan dużo pracy ale mimo wszystko proszę o częstsze wypowiedzi na blogu :)
Autor: Marek [IP: 77.114.196.15]
Dodany: 13.03.2008, 21:07
Gratulacje panie Boguslawie wiedzialem ze to dobry serial a sam fakt ze obejrza go widzowie na swiecie swiadczy ze nasze oceny byly trafne a konkursy pozostawmy do oceny organizatorom
Autor: Grzegorz [IP: 83.24.33.214]
Dodany: 13.03.2008, 18:49
Jeżeli te informacje podane na Onecie są pewne, to gratuluje Panu, że równierz w innych krajach ludzie zobaczą serial.
Autor: Leszek [IP: 89.171.139.226]
Dodany: 13.03.2008, 09:29
Ehhh... ciągły brak wpisów.
Więc wklejam informacje z alternatywnego medium:
http://wiadomosci.onet.pl/1709643,11,item.html
Więc wklejam informacje z alternatywnego medium:
http://wiadomosci.onet.pl/1709643,11,item.html
Autor: Stas [IP: 83.4.28.73]
Dodany: 11.03.2008, 18:13
licząc na nowe tematy i informacje zaglądnąłem tu po miesiącu nieobecności.
kiedyś regularnie odwiedzałem bloga Pana BW, ale z czasem się zniechęciłem.
niestety nic się nie zmieniło...
kiedyś regularnie odwiedzałem bloga Pana BW, ale z czasem się zniechęciłem.
niestety nic się nie zmieniło...
Autor: teteh [IP: 89.125.246.108]
Dodany: 09.03.2008, 13:35
Mam jedno pytanko--moze ktos mi pomoze wyjasnic pewna ciekawostke.Otorz pare lat temu Telewizja Regionalna TVP 3 emitowala cykl dokumentalny(3 odcinkowy)krew na sniegu(opowiadal o wojnie ojczyznianej na froncie wschodnim)--nieudalo mi sie obejzec calego cyklu.Ale w ostatnim odcinku byl poruszony motyw smierci Adolfa Hitlera i jego pochowku.Wedlug autorow programu Hitler i Ewa Braun zostali pochowani w bezimiennym grobie na terenie bylego NRD i ich szczatki spoczywaly tam do konca lat 70-tych???Nastepnie zostaly ekshumowane,pokruszone i rozsypanne na bezimiennym polu przez owczesnych agentow stazi.Nastepnie program byl emitowany i autorzy programu znajdowali sie w pewnym miejscu na terenie rosji(muzeum???)i pokazywali rzekoma czaszke Adolfa hitlera,jego rzeczy osobiste z bunkra oraz pistolet z ktorego popelnil rzekome samobojstwo.Prosze o pomoc w wyjasnieniu sprawy.
Autor: teteh [IP: 89.125.246.108]
Dodany: 09.03.2008, 13:21
Panie Boguslawie zbliza sie 70 rocznica wybuchu drugiej wojny swiatowej,trwaja prace nad modernizacja polwyspu Westerplatte---ale tak naprawde nie dokonca wiadomu co wydarzylo sie w pierwszych 7 dniach obrony--trwaja liczne spekulacje(powstaja kontrowersyjne publikacje).Zostal podwazony mit obrony Westerplatte,nikt do konca niewie jak bylo naprawde--potrzeba autorytetu---silnej reki aby zrobic porzadek ze spekulacjami i ujawnic prawde-moze Pan Panie Boguslawie..........
Autor: Radek from Gerrads Cross [IP: 86.137.212.200]
Dodany: 08.03.2008, 19:21
Witam Panie Boguslawie czy na Pana stronie bedzie mozna ogladac materialy na video??? Pozdrawiam
Autor: krzysztof [IP: 84.10.102.154]
Dodany: 08.03.2008, 18:32
Osobiście uważam, że serial ten nie był gorszy od Kryminalnych i jemu podobnych.:) Natomiast mam pytanie, czy planuje Pan kolejne takie seriale, lub coś na kształt swoich " Sensacji XX wieku"? Muszę przyznać, że zrobienie ich na styl sztuki teatralnej było fantastycznym pomysłem.
Kolejny watek to zamach na Jana Pawła II. Jeden z odcinków "Sensacji" został mu poświęcony, ale tego wątku nie mogłem znaleźć w żadnej Pańskiej publikacji książkowej. Czy zamierza Pan poświęcić mu jakiś fragment w jednej z kolejnych książek? A może postara się Pan napisać książkę na ten temat?
Kolejny watek to zamach na Jana Pawła II. Jeden z odcinków "Sensacji" został mu poświęcony, ale tego wątku nie mogłem znaleźć w żadnej Pańskiej publikacji książkowej. Czy zamierza Pan poświęcić mu jakiś fragment w jednej z kolejnych książek? A może postara się Pan napisać książkę na ten temat?
Autor: Konrad [IP: 78.8.19.161]
Dodany: 07.03.2008, 13:30
Wpisy na blogu
19 grudnia
8 stycznia
7 lutego
?? marca
2 wpisy w tym roku mimo że zaraz będzie 1/4 roku 2008. Czy to aby na pewno jest blog? Mam nadzieję, że to praca nad serialem, książką tak zajęła czas. Czekam na kolejne efekty pańskiej twórczości. Ciekawe kiedy wyjdzie kolejna książka...
19 grudnia
8 stycznia
7 lutego
?? marca
2 wpisy w tym roku mimo że zaraz będzie 1/4 roku 2008. Czy to aby na pewno jest blog? Mam nadzieję, że to praca nad serialem, książką tak zajęła czas. Czekam na kolejne efekty pańskiej twórczości. Ciekawe kiedy wyjdzie kolejna książka...
Autor: robert [IP: 83.29.157.118]
Dodany: 06.03.2008, 19:01
Cała ta impreza była ciągnięta za uszy, bowiem w tym kraju jeszcze nikt nie wyprodukował dobrego serialu SENSACYJNEGO - nie mylić z policyjnymi i kryminalnymi. A kiedy takowy powstał - bo TS takim niewątpliwie jestt, to skonfrontowano go z serialami o zupełmnie innej tematyce. To tak, jakby szlachetny tokaj skonfrontowano z byle jakim piwskiem. Po prostu aNIE BYŁO ŻADNEGO PORÓWNANIA i dlatego uważam, że popełniono tutaj zwyczajne nadużycie.
Autor: m. [IP: 79.186.135.135]
Dodany: 05.03.2008, 08:07
HALLO! PANIE BOGUSŁAWIE! CZAS NA NOWY TEMAT!
Autor: Radek from England [IP: 86.138.134.116]
Dodany: 24.02.2008, 16:29
Serial ok. Zwlaszcza opisane jest wydarzenie w miejscu gdzie Sowieci weszli dopiero w maju 1945 r.''jeszcze sie taki nie narodzil co by wszystkim dogodzil''.Dobra gra aktorow.Tak czy inaczej ksiazke trzeba przeczytac.Dalsze produkcje robic bez polskiej TVP, niestety ta Telewizja jest upolityczniona. Moze z jakas komercyjna.Tematow jest wiele: Obozy koncetracyjne, partyzantka po 1945, akcja Wisla w 1947 r, Werhowlf na Ziemiach Zachodnich, Warto poswiecic czas historii Polski.Tematow jest wiele i na hohoho i nie jeden serial.Pozdrawiam jeszcze raz;-0 Radek fro England
Autor: izzy [IP: 89.76.29.84]
Dodany: 19.02.2008, 18:27
Radku- tak sie składa, że byłam w Książu i to nie raz:] jednak nikogo z moich domowników (nawet tych którzy fascynują się historia bardziej ode mnie) nie zachwycił serial, w którym przez większość odcinka widz jest zmuszony nie do myślenia, lecz do podziwiania widoków!! plenery oczywiście były piękne a sceneria wiernie oddawała klimat tamtych czasów, ale serial to nie wycieczka krajoznawcza;] widz od takiej produkcji oczekuje wartkiej akcji!! z resztą sam p.Wołoszański mówił wielokrotnie, że zawartość książki wystarczyłaby zaledwie na 6 odcinków, więc nie wyskakuj mi tu z Moda na Sukces;]
Autor: Radek [IP: 81.159.223.206]
Dodany: 19.02.2008, 17:49
Do Izzy!!!Sluchaj kolego a ty wiesz o czym byl ten serial??? Pewnych rzeczy nie da sie zrobic w 6 odcinkow.To jest historia a nie tani serial gdzie nie trzeba myslec i sztuczny jest smiech.Moja propozycja dla Ciebie przyjedz do Walbrzycha zobacz zamek Ksiaz, sztolnie w Walimu,Szczawno Zdroj moze zrozumiesz charakter tego filmu.Jesli nie to twoj problem. Moze zacznij ogladac Mode na sukces tam jest ten sam scenariusz.Pozdrawiam
Autor: izzy [IP: 89.76.29.84]
Dodany: 19.02.2008, 11:32
i po co te pretensje do garbatego, że ma proste dzieci?? przecież serial \"Twarzą a Twarz\", który zajął drugie miejsce był emitowany w tym samym czasie co Twierdza, więc tłumaczenie się, że serial który od 2 miesięcy nie jest na antenie nie ma szans w takim konkursie jest bzdura! Pana serial po prostu ciągnął się niemiłosiernie jak flaki z olejem- trzeba było zrobić 6 odcinków pełnych akcji i napięcia zamiast 13 rozwleczonych maksymalne
Autor: Radek Wtyklo [IP: 86.135.16.207]
Dodany: 15.02.2008, 18:25
Witam!!!Serial byl doskonaly Jestem z Walbrzycha i widzialem na zamku Ksiaz wszytsko. Sam interesuje sie historia choc na nia nie zdalem. Dzieki Panu wiele osob zaczyna iteresuje historia wspolczesna. Pozdrawiam i tak trzymac . mam wszystkie Pana ksiazki i caly czas je czytam, choc i tak wiem o co chodzi. Pozdrawiam Radek from Gerrads Cross kolo Londynu
Autor: Ferrari [IP: 83.23.77.63]
Dodany: 14.02.2008, 00:07
Witam! Czytałem w jednych z komentarzy, że ten serial, był żle zaklasyfikowany i zgadzam się z tym. Tajemnica Twierdzy Szyfrów jest fajnym i ciekawym serialem, lecz gdy miałem do wyboru między Twierdzą a serialem TVNu Twarzą w twarz to wybrałem produkcje TVN. Dlaczego? Otóż w Twarzą w twarz była fajna akcja i serial cały czas trzymał mnie w napięciu, dla mnie to był prawdziwy serial sensacyjny. Moim zdaniem Twierdza miała być "historic fiction" i w tej kategorii jest klasą samą w sobie i najlepszym serialem TVP w ostatnim czasie. Czekam na wersję DVD Twierdzy.
Panie Wołoszański myślę, że czyta pan komentarze, bo chciałbym panu podziękować. Dziękuję za produkcję Sensacji XX wieku dla RadiaZet, które rozbudziły moje zainteresowanie tematyką II Wojny Światowej i militariami. Czy mógłby Pan napisać w swoim blogu, czy ma Pan plany może na nowe odcinki Sensacji XX wieku, może napisanie nowej książki historycznej itp.
Pozdrawiam
Panie Wołoszański myślę, że czyta pan komentarze, bo chciałbym panu podziękować. Dziękuję za produkcję Sensacji XX wieku dla RadiaZet, które rozbudziły moje zainteresowanie tematyką II Wojny Światowej i militariami. Czy mógłby Pan napisać w swoim blogu, czy ma Pan plany może na nowe odcinki Sensacji XX wieku, może napisanie nowej książki historycznej itp.
Pozdrawiam
Autor: Witek [IP: 83.24.154.146]
Dodany: 13.02.2008, 12:41
Przeczytalem wyniki glosowania w Tele i ze zdumieniem zobaczylem ze mimo braku reklamy serialu czy chocby krotkiego przypomnienia przez TVP o nominacji serialu oraz podaniu nr do glosowania Twierdza otrzymala prawie 53 tys glosow. Gratuluje
Autor: Paweł P. [IP: 89.174.104.254]
Dodany: 11.02.2008, 14:11
ŁUKASZ, sieć już jest! niezłe...
Ale zadam jeszcze raz Panu pytanie Panie Bugusławie, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat niemieckich prób nuklearnych. A może ktoś z Kolegów/Koleżanek coś wie?
Ale zadam jeszcze raz Panu pytanie Panie Bugusławie, gdzie można znaleźć więcej informacji na temat niemieckich prób nuklearnych. A może ktoś z Kolegów/Koleżanek coś wie?
Autor: Łukasz [IP: 80.54.176.130]
Dodany: 10.02.2008, 17:26
Moim zdaniem, większość osób głosujących na TVN to nastoletnie osoby, np. patrząc na zlot fanów Kryminalnych o którym wspominali producenci tego serialu można wywnioskować że były tam wyłącznie osoby których wiek oscylował w granicach 13-17 lat. Niestety starsza część publiczności, nie oddaje tak dużo głosów.
Twierdza Szyfrów to znakomity i wspaniały serial sensacyjny. Może zabrakło trochę reklamy, ale i tak uważam że miała najlepszy scenariusz. Ps. Czekam na kolejną część Twierdzy, czyli "Sieć ostatni bastion SS".
Twierdza Szyfrów to znakomity i wspaniały serial sensacyjny. Może zabrakło trochę reklamy, ale i tak uważam że miała najlepszy scenariusz. Ps. Czekam na kolejną część Twierdzy, czyli "Sieć ostatni bastion SS".
Autor: Grzegorz [IP: 77.112.54.108]
Dodany: 10.02.2008, 00:43
Myślę, że nie ma co za bardzo przejmować się "Telekamerami"... Tym razem nie potrafiono docenić wysiłku przedstawienia historii w postaci serialu... Może następnym razem ocena będzie bardziej sprzyjająca, czego serdecznie Panu życzę. Pozdrawiam.
Autor: Paulmagi [IP: 83.5.50.3]
Dodany: 09.02.2008, 14:31
Nie radzę w przyszłości pracować ani z TVP, ani z TP SA - myślą, że są monopolistami, dlatego nie potrafią zaoferować już nic konkretnego.
Autor: Konrad [IP: 78.8.19.196]
Dodany: 08.02.2008, 11:05
Od początku uważałem (choć nie publicznie) i jeszcze przed premierą mówiłem, że najlepiej jakby serial powstał we współpracy z TVN. Przykro mi to mówić, ale najsłabszym punktem serialu był Pański scenariusz czyli dłuuuuuuuużyznyyyyy. Scenariusz był też zbyt skomplikowany dla przeciętnego widza np. musiałem wszystkim tłumaczyć o co chodzi, szczególnie w retrospekcjach. Nie zgadzam się że serial ma wąską grupę odbiorców, bo Stawkę większą niż życie, 4 pancernych oglądała cała Polska...
Na przyszłość radzę robić cokolwiek z telewizją komercyjną (TVN robi nawet filmy w HD np. Odwróceni) gdyż mogą wydać więcej pieniędzy i zrobić scnariusz łatwy do zrozumienia dla zwykłego Kowalskiego, który nie wie nic o historii i nie czytał książek i zrobić ciekawą, szybką akcję.
A co do Telekamer - nie traktuję ich zbyt poważnie (i to nie tylko ze względu na TTS), ponieważ jak najleszą aktorką może być Dygant a aktorem - Małaszyński? Dygant bez komentarza, Małaszyński - jest za sztywny, wiecznie ta sama mina, nie umie oddać roli. Wg mnie najlepszym aktorem jest p. Robert Więckiewicz. Potrafi oddać rolę. Jak jest gangsterem, jest gangsterem, jak pijakiem to pijakiem. Małaszyński zawsze jest Małaszyńskim. Również w roli Jorga.
Na przyszłość radzę robić cokolwiek z telewizją komercyjną (TVN robi nawet filmy w HD np. Odwróceni) gdyż mogą wydać więcej pieniędzy i zrobić scnariusz łatwy do zrozumienia dla zwykłego Kowalskiego, który nie wie nic o historii i nie czytał książek i zrobić ciekawą, szybką akcję.
A co do Telekamer - nie traktuję ich zbyt poważnie (i to nie tylko ze względu na TTS), ponieważ jak najleszą aktorką może być Dygant a aktorem - Małaszyński? Dygant bez komentarza, Małaszyński - jest za sztywny, wiecznie ta sama mina, nie umie oddać roli. Wg mnie najlepszym aktorem jest p. Robert Więckiewicz. Potrafi oddać rolę. Jak jest gangsterem, jest gangsterem, jak pijakiem to pijakiem. Małaszyński zawsze jest Małaszyńskim. Również w roli Jorga.
Autor: Pablo [IP: 89.76.87.197]
Dodany: 07.02.2008, 22:34
Trochę mi łapki opadły, gdy przeczytałem Pański ostatni wpis na blogu... Na co Pan liczył? Chyba nie był Pan tak naiwny myśląc, że TVP, która najpierw stwierdziła, że Pańskie programy (sensacje II wieku) są już nikomu niepotrzebne, następnie łaskawie dała kasę na powstanie serialu, a potem przez długi czas blokowała jego emisję- będzie potem lobbować za jego sukces? Ta firma już od dawna jest zblazowana- dlatego też szeroka publiczność chętnie ogląda propozycje na innych kanałach... Na przyszłość proponuję zrobić serial we współpracy z TVN i przyspieszyć jego akcję (niczym w serialu "Stawka większa niż życie")a napewno ta publiczność, która czyta "Tele Tydzień" (nie wiem po co?), w przyszłości doceni Pańskie wysiłki... Moim zdaniem serial był bardzo dobry, ale niestety wycelowany został do zbyt wąskiej grupy odbiorców- ludzi, którzy cokolwiek znają historię... Głowa do góry Panie Bogusławie- medale, które nic nie znaczą są warte tyle, ile materiał poświęcony na ich wybicie... Następny serial napewno odniesie sukces... Ja na zakończenie ponawiam swoją propozycję współpracy (w temacie kolejnictwa) aby Pańskie produkcje były po prostu pod każdym względem kompletne... To zagwarantuje im potem sukces... Serdecznie Pana pozdrawiam :)
Autor: Cichy [IP: 87.205.77.45]
Dodany: 07.02.2008, 21:20
Panie Bogusławie, nie ma co dalej ciągnąć tego tematu, wszystko jest już rozszczygnięte, teraz trzeba patrzeć przed siebie - dobrym miejscem na to jest także ta strona, tym czasem, troche mało się tu dzieje, a szkoda. Dla wielu pańskich sympatyków jest to jedyna możliwość bezpośredniego kontaktu z Panem, wielu z nas często zagląda na tę stronę, a tu nic nowego:)
