Data publikacji: 04.10.2007, 18:56
Jeszcze w sercowych sprawach Jorga
Jeszcze w sercowych sprawach Jorga
Otóż, moje pytanie o to jak mają rozwijać się sympatie Jorga jest pytaniem bardzo poważnym, a Wasze odpowiedzi bardzo się liczą. I nie jest to pytanie spóźnione. Czy jest to wprowadzanie do serialu "M jak coś tam" (co zarzuca mi MF)? Nie! Przy największej wiarygodności historycznej trzeba uznać, że miłość w historii bardzo wiele zmieniła.
Autor: Agnieszka [IP: 210.121.191.177]
Dodany: 23.08.2009, 18:27
Stare to posty i stare pytanie..może pisze Pan już nową powieść, w której Jorg zakochuje się wreszcie w Natalii.
Hmmmm...inni piszą, że miłość Jorga powinna spotkac Natalię w nagrodę...a cóż to ma do rzeczy? Męskie serce nie słucha się takiej logiki. Wdzięczność wdzięcznością, a miłość miłością.
Anna Maria jest miłością Jorga, którą uważa za niemożliwą do zrealizowania. Jeżeli z niej zrezygnuje, to z racjonalnego wyboru, które niestety w męskiej głowie są na porządku dziennym.
Biedna Natalia...dziecinna, naiwna, łatwa, szczera...panna na 3 noce. Niestety.
Hmmmm...inni piszą, że miłość Jorga powinna spotkac Natalię w nagrodę...a cóż to ma do rzeczy? Męskie serce nie słucha się takiej logiki. Wdzięczność wdzięcznością, a miłość miłością.
Anna Maria jest miłością Jorga, którą uważa za niemożliwą do zrealizowania. Jeżeli z niej zrezygnuje, to z racjonalnego wyboru, które niestety w męskiej głowie są na porządku dziennym.
Biedna Natalia...dziecinna, naiwna, łatwa, szczera...panna na 3 noce. Niestety.
Autor: monika [IP: 192.250.97.6]
Dodany: 10.01.2008, 11:55
Zdecydowanie uwazam, iz duzo ciekawszy bylby zwiazek Jorga z Anna Maria, w trakcie dotychczasowej akcji byla miedzy nimi chemia i od poczatku widac bylo zainteresowanie Jorga jej osoba. Dopiero w chwili aresztowania Natalii, Jorg zaczal skalniac sie ku niej, czy aby nie jest to wymuszone powaga chwili, tragedia i zwierzeniem, w momencie, gdy chce ratowac jego zycie?
Pozatym, uwazam ze osobowosciowo i fizycznie pasuja lepiej z Anna.
Pozatym, uwazam ze osobowosciowo i fizycznie pasuja lepiej z Anna.
Autor: katarina [IP: 83.27.253.48]
Dodany: 08.01.2008, 15:18
Ale z kolei chcemy też poznać dalsze losy Anny Marii...
Autor: Joanna [IP: 83.25.201.160]
Dodany: 05.12.2007, 22:56
No oczywiście, że Natalia !!!
Aha, ktoś napisał, że Natalia była Polką. Dziwne... a mi się cały czas wydawało, że jest Niemką...
Aha, ktoś napisał, że Natalia była Polką. Dziwne... a mi się cały czas wydawało, że jest Niemką...
Autor: Ma_lena [IP: 89.79.17.52]
Dodany: 26.11.2007, 17:13
A ja właśnie obejrzalam 13 odcinek i się trchę zawiodłam. Jestem za tym żeby Jorg byl z Natalią i myslłam, że jak Globke ją wypuści to coś się "wyklauje" a tu w zasadzie nic:( Myslę, że w tej scenie w ruinach kiedy sie psotykają Jorg powinien chociaż przytulić Natalię, albo nie wiem zapytać czy jest cala, albo coś takiego. Tymczasem to ona bardziej przejęła się tym, że jego postrzelili niż on tym, że w końcu ją uwolnili po tych torturach. Wiem, że to nie był dramat romantyczny, ale wydaje mi się że Jorg pokazywal zbyt malo emocji...
Autor: Katarina [IP: 83.27.207.4]
Dodany: 22.11.2007, 11:06
Jejku! Szkoda, że TTS już się kończy. Nie ma takiego dnia, żebym nie myślała o Twierdzy! Nawet czasami śnią mi się te dni, kiedy nagrywali TTS w Lubomierzu. Jejku, jak ten czas szybko leci!! Wczoraj 21 listopada minął dokładnie rok, od tego wydarzenia.....
Autor: katarina [IP: 83.27.207.4]
Dodany: 22.11.2007, 10:40
Ten problem można rozwiązać: Postawić się na miejscu Johanna Jorga. ;)
Kurcze, szkoda, że TTS się już kończy...
:(
Kurcze, szkoda, że TTS się już kończy...
:(
Autor: katarina [IP: 83.27.183.23]
Dodany: 19.11.2007, 16:55
A ja widzę Jorga z Natalią. Przecierz jeśli oglądaliście i oglądacie Tajemnicę Twierdzy Szyfrów, to chyba widzicie, że Natalia była tak strasznie torturowana przez Globckego i mimo tego bólu i cierpienia nie wydała Jorga! A przecierz Anna Maria dawno by już tam umarła albo by się wypaplała.
Autor: iwona [IP: 87.207.243.234]
Dodany: 04.11.2007, 18:58
Zdecydowanie Jorg powinien być z Anną Marią. Związanie się polskiego szpiega z niemiecką arystokratką jest zdecydowanie bardziej interesującym wątkiem i może wnieść do filmu wiele dramatyzmu.
Autor: Lulah [IP: 217.8.188.110]
Dodany: 25.10.2007, 21:10
Ale macie dylematy;P Na koniec to Jorg skuma się z Beerem i będzie najlepiej. Piękna parka:P
Autor: kaska [IP: 83.19.146.34]
Dodany: 25.10.2007, 04:21
Zdecydowanie pasuje do Jorga Natalia.Tylko moglby sie troszke wiecej zaangazowac:)Poza tym serial uwazam za swietny.Trzyma w napieciu ,zwlaszcza pozniejsze odcinki.Bardzo mi sie podoba realizm scen(bombardowaniaitp),cos niesamowitego.A niedlugo jeszcze ksiazke "polece" kupic:)
Autor: ciekawski [IP: 83.13.238.210]
Dodany: 19.10.2007, 13:23
Czyżby pytanie było pod kątem scenariusza do "Sieci" [bo jak mam rozumieć będzie kontynuacja]? Bo przecież "Twierdza szyfrów" już nakręcona i nie da się zmienić ;)
A teraz tak ode mnie - dlaczego tylko Jorg ma mieć dylemat? Może Annie-Marii powinien "zawrócić w głowie" któryś z "cichociemnych", np. Czerny :) Byłoby ciekawiej... Aczkolwiek proszę o to, by wątek miłosny nie był pierwszoplanowy :)
A teraz tak ode mnie - dlaczego tylko Jorg ma mieć dylemat? Może Annie-Marii powinien "zawrócić w głowie" któryś z "cichociemnych", np. Czerny :) Byłoby ciekawiej... Aczkolwiek proszę o to, by wątek miłosny nie był pierwszoplanowy :)
Autor: Artur [IP: 83.8.9.155]
Dodany: 12.10.2007, 21:53
uważam, że Jorg powinien wybrać Natalię. Zwłaszcza po dzisiejszym odcinku, taki wybór bohatera serialu byłby najlepszy. Do tej pory postać Natalii uwazałem, za mało ciekawa, ale dzisiejszy odcinek to zmienił.
Autor: ziutek [IP: 83.16.237.234]
Dodany: 09.10.2007, 19:54
co ma Pan na mysli mowiac, ze skompllikowano Panu prace?Czy szykuje Pan jakas niespodzianke?
Autor: Konrad [IP: 87.105.108.158]
Dodany: 08.10.2007, 21:56
No to Jorg wybrał :)
Autor: Jorg [IP: 83.8.28.155]
Dodany: 08.10.2007, 21:05
Z calą pewnoscia i zdecydowaniem wolę być z Natalia niz z Anna Maria. Natalia jest kobietą mojego zycia, poświęcia się dla sprawy, która jest wolność POlski. Kochamją i z nia chce być a nie z Anna Marią:)
Autor: Anna [IP: 83.27.254.33]
Dodany: 08.10.2007, 21:01
Moim zdaniem Jorg powinien wybrać Natalię. Wiele ich łączy, bo oboje narażają się na ogromne niebezpieczeństwo. Poza tym ta pra jest zdecydowanie bardziej romantyczna, niż połączenie Jorga z Anną Marię. Więc zdecydowanie Jorg i Natalia!!
Autor: OddajGłosZaNatalią:) [IP: 83.8.28.155]
Dodany: 08.10.2007, 20:56
Mysle, że Jorg powinien być z Natalia, to doda serialowi dramatyzmu i trochę romantyzmu. Zwłaszcza, ze Natalia zostanie aresztowana, Jorg ją uwolni i beda zyli długo i szczęsliwie :D
Autor: Dominik [IP: 213.25.194.10]
Dodany: 08.10.2007, 13:55
oj zmienicie zdanie na temat Natalii po 6-tym odcinku :)
jej pozorna "cukierkowa głupota" lub sugerowany neurotyzm to oczywista przykrywka do prawdziwego oblicza i tego co robi.
zresztą przekonacie się sami.
a aktorka gra świetnie.
jej pozorna "cukierkowa głupota" lub sugerowany neurotyzm to oczywista przykrywka do prawdziwego oblicza i tego co robi.
zresztą przekonacie się sami.
a aktorka gra świetnie.
Autor: Dariusz [IP: 89.79.170.141]
Dodany: 07.10.2007, 23:37
Myśle że Natalia ryzykuje dla Jorga miłośc ją do tego skłania i powinno jej serducho zostac nagrodzone odwazna kobieta i podobnie czytajac ksiażke wyobrażałem sobie sceny itd bywam w Leśnej i czytaja własnie w te rejony i Zamek przenosiłem swoją wyobraznie gratuluje super książki i serialu
Autor: Paweł [IP: 83.5.10.170]
Dodany: 07.10.2007, 23:02
TO JEST $#@#$%@ ZEBYm MUSIAL PRZELEWAC 6.10 zl na konto aby obejrzec jeden odcinek. !
Autor: Paweł [IP: 83.5.10.170]
Dodany: 07.10.2007, 22:59
Bynajmniej nie chce pisać o Jorgu tylko o TVP SA. Jakby to jeden znany Pan powiedział: OSZUKALI MNIE!!!!!!!!
Autor: Pola [IP: 88.199.79.39]
Dodany: 07.10.2007, 22:47
Zobaczcie prosze w: "co dalej Jorgu?"
Anna!
Pola
Anna!
Pola
Autor: Adam [IP: 83.31.50.168]
Dodany: 07.10.2007, 21:18
Ja bym na Pana miejscu(oczywiście jak byłyby kręcone dalsze części)uśmierciłbym Natalię.ponieważ ona ma za dużo szczęścia.
Autor: Konrad [IP: 87.105.108.158]
Dodany: 06.10.2007, 20:05
Przeczytałem opisy kolejnych odcinków i Jorg zakocha się w Natalii gdy ją aresztują i będzie ją chciał ratować, ale gdy Anna Maria będzie wyjeżdżać z zamku będzie się wstydził przyznać że kocha Natalię. I bardzo dobrze.
Autor: tyna [IP: 212.2.99.0]
Dodany: 06.10.2007, 17:30
Jeszcze przed emisją serialu, gdy wiedziałam kto zagra role damskie chciałam, aby miłością Jorga była Natalia. Ale teraz po tych kilku odcinkach uważam, że Anna Maria pasuje do Jorga. Trochę inaczej wyobrażałam sobie Natalię.
Wybieram Annę Marię.
Wybieram Annę Marię.
Autor: Lejtnant [IP: 83.18.242.242]
Dodany: 06.10.2007, 16:47
Chociaż jedna kamratka zna się na rzeczy.
Prawda Aniu??:)))
ps.A co z Panią Buzek??:D:D:D
Prawda Aniu??:)))
ps.A co z Panią Buzek??:D:D:D
Autor: Anka [IP: 83.1.8.11]
Dodany: 06.10.2007, 16:03
A ja wolałabym Natalię.To dzielna,piękna i mądra dziewczyna wyraźnie zakochana w Jorgu.Ją powinien wybrać bo najpiękniejsza jest miłość odwzajemniona prawda?
Autor: agnieszka z GB [IP: 88.106.123.88]
Dodany: 06.10.2007, 15:48
Moja opinie Pan juz zna.....uwazam ze powinna byc tak jak w ksiazce..miloscia Jorga jest Anna Maria i odwrotnie....i tak powinno zostac..i owszem milosc bardzo wiele zmienia !!!
Autor: Lena [IP: 82.160.18.33]
Dodany: 06.10.2007, 13:55
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona grą Pani Dereszowskiej i o ile na początku byłam sceptycznie nastawiona do jej osoby w roli Anny Marii, to uważam że pasuje idealnie. I między nią, a Jorgiem na ekranie coś się dzieje. Niestety nie mogę tego powiedzieć o relacji Natalia-Jorg. Ja bardzo przepraszam, ale nie przypominam sobie, żeby w książce Natalia była neurotyczką, a tak ją tu odbieram. Kompletnie do mnie nie przemawia ten wątek. Dominik uważa, że Natalia, bo to miłość ją posuwa do takiego ryzyka. Ja wolałabym, żeby jednak robiła to dla sprawy, a nie dlatego, że ją Jorg pociąga. Natalia to jeszcze dziecko, z Jorgiem łączy ją wspólny cel. Związek Anny Marii z Jorgiem ze względu na to ile ich dzieli, może być bardziej dramatyczny, z korzyścią dla akcji.
Autor: Adam [IP: 83.31.71.168]
Dodany: 06.10.2007, 10:44
Zgadzam się z Joanną. Rozumieją się do słownie bez słów.
Autor: BW [IP: 83.31.164.251]
Dodany: 05.10.2007, 23:37
Bardzo Wam dziękuję. Aleście mi skomplikowali pracę!
Autor: Marcin [IP: 83.24.64.48]
Dodany: 05.10.2007, 22:28
Do neo: Miłość trojga ludzi jest dzisiaj akceptowalna, ale czy była taka w 1945 roku? Jak już trzymamy się reali to trzymajmy się ich także w kwestiach obyczajowych (romanse oczywiście zawsze były na porządku dziennym, ale nie ze wszystkimi się afiszowano). A co do trójkąta: Jorg- Anna Maria- Natalia. Jak dla mnie taki wątek może zaowocować sporym wstrząsem w psychice bohaterów. Jorg od 1939 udaje nieustanie kogoś innego - wątek miłosny to niezły sposób na rozwiązanie tajemnicy jego tożsamości (ktoś zna jego prawdziwe imię i nazwisko?). Ale bez konfliktu się nie obejdzie: Jeśli Anna Maria dowie się że Jorg jest szpiegiem na pewno zaowocuje to spadkiem jej zaufania do agenta, oraz pewnym uczuciowym zagubieniem. Z kolei Natalia, której uczucie do Jorga jest mimo wszystko trochę niedojrzałe- gdy dowie się o związku Jorga z Anną Marią, poczuje się zdradzona (w końcu wiele dla niego poświęciła) i możliwe że będzie twardo walczyć z rywalką, dopuszczając się nawet nieoczekiwanych kroków (np. nie wiem- wydanie Jorga Rosjanom?). Ja widzę sytuację bardziej tragicznie: miłość Natalii do Jorga doprowadzi do jej śmierci (pewnie będzie próbowała naprawić to co zepsuje, chcąc uniemożliwić miłość Jorga a Anną Marią- i to zakończy się jej zgonem). Zaś z kolei dalszy związek Jorga z Anną Marią nie okaże się możliwy (prawdopodobnie się rozstaną- i nie będzie to miłe rozstanie)
Autor: neo [IP: 84.201.219.22]
Dodany: 05.10.2007, 19:35
Panie Bogusławie ja uważam że watek miłosny jest dobry, oczywiście o ile nie jest wysunięty na pierwszy plan. A co do pańskiego pytanie to ja sądzę że najlepiej byłoby Annę Marię uśmiercić np dając jej samochód jorga w którym miała być być bomba np dla jorga. nie mniej pamiętajmy że wchodzimy do europy i miłość trojga osób jest w dzisiejszych realiach jak najbardziej normalna :)
Autor: Konrad [IP: 87.105.108.158]
Dodany: 05.10.2007, 15:19
A ja się pytam: Serial nakręcony, 2 książki o Jorgu napisane, więc po co to pytanie? Czyżby 3 książka o przygodach Jorga?
A osobiście uważam, że nalepiej pasuje Anna Maria ale nie wie, że Jorg jest szpiegiem a gdy się dowie może czuć się wykorzystana. Natalia - hmm, ta książkowa owszem. Wg mnie jest jeden wielki problem. Jorg nie jest zalotnikiem. Kobieta do niego nie pasuje. Annę Marię wykorzystuje do swych celów, a Natalię traktuje jak koleżankę z pracy.
James Bond (skoro wszyscy porównują Jorga do Bonda) był szarmancki i zalotny (nawet do Moneypenny - koleżanki z pracy). Jorg w serialu wykonuje tylko misję. Przydałyby się sceny gdy Jorg chociaż próbuje uzyskać względy Natalii, która i tak jest w nim zakochana. Książkowy Jorg powinien związać przyszłość z Natalią. Fimowy - powinien zostać kawalerem. Filmowa Anna Maria pasuje ale Jorg jest szpiegiem i ją wykorzystuje.
A osobiście uważam, że nalepiej pasuje Anna Maria ale nie wie, że Jorg jest szpiegiem a gdy się dowie może czuć się wykorzystana. Natalia - hmm, ta książkowa owszem. Wg mnie jest jeden wielki problem. Jorg nie jest zalotnikiem. Kobieta do niego nie pasuje. Annę Marię wykorzystuje do swych celów, a Natalię traktuje jak koleżankę z pracy.
James Bond (skoro wszyscy porównują Jorga do Bonda) był szarmancki i zalotny (nawet do Moneypenny - koleżanki z pracy). Jorg w serialu wykonuje tylko misję. Przydałyby się sceny gdy Jorg chociaż próbuje uzyskać względy Natalii, która i tak jest w nim zakochana. Książkowy Jorg powinien związać przyszłość z Natalią. Fimowy - powinien zostać kawalerem. Filmowa Anna Maria pasuje ale Jorg jest szpiegiem i ją wykorzystuje.
Autor: Kamil [IP: 212.160.172.70]
Dodany: 05.10.2007, 11:41
Zgadzam się z SmoothRider - Natalia jakaś sztuczna - Anna Maria - kobieta "idealna".
Popatrzmy ogólnie bez uprzedzeń związanych z tymi aktorkami:
Anna Maria - Niemka bez zaangażowania w co kolwiek żyjąco sobie bez wielkich problemów - uwzględniając sprawę jej matki
Natalia Polka, poświęciła swoje życie dla Kraju jej odwaga i heroizm zasługuje na najwyższe uznanie.
Kogo powinien "wybrać: Jorg?? Polak podobnie jak Natalia całkowicie oddany sprawie??? Powinien jednak Natalię ale, kiedy uwzględnię porównanie aktorek oraz przedstawienie ich w serialu to jednak Anna Maria bardziej mi odpowiada. Inna jeszcze jest sprawa jak Anna Maria szlachetnie urodzona zareaguje jak się dowie że Jorg nie jest niemcem tylko szpiegiem - czy nie straci w jej oczach??? Przecież jest tylko jakimś tam "polakiem"
Popatrzmy ogólnie bez uprzedzeń związanych z tymi aktorkami:
Anna Maria - Niemka bez zaangażowania w co kolwiek żyjąco sobie bez wielkich problemów - uwzględniając sprawę jej matki
Natalia Polka, poświęciła swoje życie dla Kraju jej odwaga i heroizm zasługuje na najwyższe uznanie.
Kogo powinien "wybrać: Jorg?? Polak podobnie jak Natalia całkowicie oddany sprawie??? Powinien jednak Natalię ale, kiedy uwzględnię porównanie aktorek oraz przedstawienie ich w serialu to jednak Anna Maria bardziej mi odpowiada. Inna jeszcze jest sprawa jak Anna Maria szlachetnie urodzona zareaguje jak się dowie że Jorg nie jest niemcem tylko szpiegiem - czy nie straci w jej oczach??? Przecież jest tylko jakimś tam "polakiem"
Autor: SmoothRider [IP: 213.184.21.197]
Dodany: 04.10.2007, 22:59
Natalia - odpada. A przynajmniej Pani Gruszka, która wygląda co najmniej, jakby była niezrównoważona psychicznie (od prawie płaczu do głupkowatego śmiechu i zachowania). A może tylko się czepiam?
Anna Maria? Kobieta w każdym calu. Piękna, tajemnicza, dzielna, prawdziwa dama. U boku Jorga widzę Annę Marię. Zdecydowanie. Tak!
Anna Maria? Kobieta w każdym calu. Piękna, tajemnicza, dzielna, prawdziwa dama. U boku Jorga widzę Annę Marię. Zdecydowanie. Tak!
Autor: Lejtnant [IP: 83.18.242.242]
Dodany: 04.10.2007, 22:54
Do bruneta pasuje brunetka:)
Proszę mi odpowiedzieć,kim byłby James Bond bez kobiety(kochanki,miłości)??
Im więcej ładnych kobiet na ekranie tym lepiej.
Oczywiście z umiarem,żadnych tam scenek batalistycznych:))))))
We filmach wojennych,szpiegowskich, publiczność liczy na wiele akcji.
Ja jako przedstawiciel płci męskiej stwierdzam ,że wole oglądać dużo akcji,a mniej miłości co nie znaczy że nie chce oglądać kobiet(bohaterek).
Przecie urozmaicają plenery:D
Co do Jorga,jako przedstawiciel wojowniczej rasy ludzkiej, będzie pasować kobieta o niskim wzroście,delikatna,czuła.
Natalia jest odpowiednią partnerką,zaś Anna Maria jest tajemnicza i niejeden chciał by pogłębić wiedze na jej temat:)
A że miłość w historii bardzo wiele zmieniła....to już inna historia:)
Na koniec dodam,że Natalia nie wygląda bardzo współcześnie,wystarczy zerknąć na fotki z tamtych okresów i jestem święcie przekonany,że zmienicie pogląd na wygląd Natalki:)
Proszę mi odpowiedzieć,kim byłby James Bond bez kobiety(kochanki,miłości)??
Im więcej ładnych kobiet na ekranie tym lepiej.
Oczywiście z umiarem,żadnych tam scenek batalistycznych:))))))
We filmach wojennych,szpiegowskich, publiczność liczy na wiele akcji.
Ja jako przedstawiciel płci męskiej stwierdzam ,że wole oglądać dużo akcji,a mniej miłości co nie znaczy że nie chce oglądać kobiet(bohaterek).
Przecie urozmaicają plenery:D
Co do Jorga,jako przedstawiciel wojowniczej rasy ludzkiej, będzie pasować kobieta o niskim wzroście,delikatna,czuła.
Natalia jest odpowiednią partnerką,zaś Anna Maria jest tajemnicza i niejeden chciał by pogłębić wiedze na jej temat:)
A że miłość w historii bardzo wiele zmieniła....to już inna historia:)
Na koniec dodam,że Natalia nie wygląda bardzo współcześnie,wystarczy zerknąć na fotki z tamtych okresów i jestem święcie przekonany,że zmienicie pogląd na wygląd Natalki:)
Autor: Dominik [IP: 83.5.104.214]
Dodany: 04.10.2007, 21:11
ja skomentowałem w poprzednim temacie, ale powtórzę: Natalia.
głównie dlatego, że to miłość posuwa ją do takiego ryzyka.
co do urody obu pań to są równie piękne ze wskazaniem na Natalię, która została bardzo dobrze scharakteryzowana na styl tamtych lat (tak w odniesieniu do wpisu o jej zbyt współczesnej urodzie).
a temat jest jak najbardziej OK, zgadzam się że miłość miała swój znaczący udział w historii, a kobiety naprawdę potrafiły namieszać :)
głównie dlatego, że to miłość posuwa ją do takiego ryzyka.
co do urody obu pań to są równie piękne ze wskazaniem na Natalię, która została bardzo dobrze scharakteryzowana na styl tamtych lat (tak w odniesieniu do wpisu o jej zbyt współczesnej urodzie).
a temat jest jak najbardziej OK, zgadzam się że miłość miała swój znaczący udział w historii, a kobiety naprawdę potrafiły namieszać :)
Autor: Joanna [IP: 83.5.27.225]
Dodany: 04.10.2007, 19:11
Na miejscu Jorga wybrałabym Annę Marię. To piękna, dzielna i z charakterem kobieta/ jestem już po 5 odcinku/Dobrze się rozumieją z Jorgiem, bez słów.
Natalia też piękna, ale za bardzo współczesną urodą.
Proszę wybaczyć, ale nie widzę pary Jorg- Natalia.
Natalia też piękna, ale za bardzo współczesną urodą.
Proszę wybaczyć, ale nie widzę pary Jorg- Natalia.
